Home       Contact       Winkelmandje (0)       Mijn Account

Home

Winkels

Service

Contact

Account

Mandje (0)

Bestelling is beschadigd/incompleet

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling compleet en onbeschadigd te verzenden. Vanaf het moment dat jouw bestelling meegaat met de transporteur is het buiten onze macht om als hij beschadigd of incompleet bij jou aankomt. Wij werken met betrouwbare en zorgvuldige partijen als PostNL en DHL voor de pakketten en Westra-service.nl voor onze voertuigen/rijwielen. En kans op een beschadigde of incomplete levering is nihil, maar niet geheel te voorkomen. Daarom raden wij je aan om direct bij ontvangst jouw product goed te controleren en ons binnen 24 uur te berichten als er iets niet klopt.

Voor de getekende verzendingen gelden andere regels:
Wij werken zorgvuldig zodat jouw zending compleet en onbeschadigd wordt afgegeven aan de transporteur. Wanneer je je bestelling thuis ontvangt, dien je deze goed te controleren tijdens het aannemen waarna je dient te tekenen voor ontvangst. Wanneer je tekent voor de ontvangst van een voertuig/rijwiel zoals gezien en gekocht in de winkel dan vervalt je retourrecht. Je wordt natuurlijk altijd geholpen als problemen zijn of als je vragen hebt. Je hebt bij afleveren alle tijd om uw bestelling te controleren op:
1. alles wat je besteld hebt meegeleverd is. Denk aan de accessoires, of andere producten die je hebt besteld;
2. en of je product onbeschadigd is .

Mijn bestelling is toch beschadigd of incompleet, hoe nu verder?
Bij leveringen waarbij tekenen voor ontvangst nodig is:
- Wanneer een zending beschadigd is en je wilt hem liever zo niet aannemen, dan kun je de levering weigeren en nemen wij het retour en zorgen dat hij onbeschadigd terugkomt of wordt vervangen door een ander.
- Als de levering niet compleet is, kan onze chauffeur dit met jou controleren. Je mag ons dan een email sturen onder vermelding van het ordernummer zodat wij het kunnen nasturen. Uiteraard op onze kosten. 

Bij zendingen via PostNL of DHL of niet getekende zendingen, gaat als het volgt:
- Na dat jouw zending aankomt en je mist iets of het is beschadigd dan kunt je dit melden binnen 24uur middels een email onder vermelding van uw ordernummer. Wij gaan dit voor je onderzoeken en zorgen dat het opgelost wordt.

Om u snel en efficiënt van dienst zijn vragen wij u graag om direct te mailen via :
-    Via onze directe servicemail planning@westra-service.nl
-    Je kunt ook via onze website via het contactformulier een onderwerp uitkiezen en ons berichten. 
-    Telefonisch kan ook via 085 - 064 57 95

Hoelang duurt het tot mijn probleem wordt opgelost?
- Wij doen ons best om het binnen 2 tot 5 werkdagen op te lossen.

 

 






Motorpromo.nl door ProShops